Hejdå albinomalva.blogg.se

Nu är nya sidan klar så nu flyttar vi!!
Spännande å se om ni vill följa med mig dit. *hoppas*

Och så var det de där med adressen då.
Karina har engagerat sig stort och brainstormat förslag högt och lågt på facebook.
Tack gumman men jag tog ett eget namn.

Ett namn som betyder mycket i mitt hjärta och som jag blir glad över.
Ett namn jag inte kommit på själv, men som ÄR mig.

Nya adressen är: blurpan.blogg.se

Blurpan är ett namn min mamma gav mig när jag var liten.
Tydligen lät det blurp när jag rapade som liten liten bebis och det är en namn som alltid hängt med mig.
Senare blev det Lurpan (det kan hon kalla mig fortfarande) men det namnet fanns inte ledigt.
Då fick det bli blurpan istället.

Så välkommen in i vår nya värld. Hoppas ni kommer att trivas.
Uppdatera era länkar nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0