Spotify

Snälla hjälp mig få Spotify Premium så jag slipper alla jäkla reklampauser.
Det enda ni behöver göra är att klicka på länken, registera er och svara på en undersökning som tar några minuter.
Ni binder er inte till nånting, det kostar ingenting och ni får inte hem en massa grejer.
Det enda som är viktigt är att ni gör den där gratis-undersökningen, för om 6 av mina vänner gör den, med hjälp av min länk, så får jag Spotify sen.

Så jag vore evigt tacksam om ni kunde hjälpa mig. Tack tack alla snälla.

Här är länken: http://www.gratispremium.com/?ref=228374



För er som inte vet så är Spotify en tjänst där man lyssnar på musik, man behöver inte köpa hem låtarna utan man använder sig av spellistor där ens låtar finns. Dom laddar alltså aldrig ner på ens hårddisk. Superbra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0