Helle Guuuuud...

... va det haglar. (berömt Malva-citat, lite omgjort)

Idag (och igår faktiskt) kom det värsta hagelskuren här i Sunderbyn.
Det lät som en full storm och backen blev helt vit. Varade i kanske 5 minuter...


Ja se det haglar, ja se det haglar...


Flora drog snabbt som sjutton fram till pall för att ställa sig och beskåda spektalet.


Lovade er ju en kvällsbild oxå. Här har ni den.

Nu är det strax dags för föreläsning nr 2 för dagen. Rörelseapparaten har vi pratat om idag.
Kursen vi läser nu heter Mikrobiologi och vårdhygien.
Kul och intressant tycker jag, önskar bara jag hann sitta lite oftare/längre och läsa.

Fick precis gå ut och dra över regnskyddet på vagnen där Flora ligger och sover.
Det kom precis en regn/hagelskur till... Suck.
När kommer den där riktiga våren egentligen?
Jag längtar söderut!!

Avslutar med en bild på sötnosen:

- I´m cute and I know it!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hi hi villken sötis=)

2010-05-06 @ 16:01:43
URL: http://ellabellaochbarnen.blogg.se/
Postat av: cilla

Vilken sötnos...Vad stor hon blivit. många tänder! ha en bra helg.

2010-05-07 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0