Blogg-paus.

Kämpar nu med min sista skol-vecka.
Har en praktisk examination i vårdhygien imorgon och sen riktiga tentan på fredag.
Men från fredag klockan 14 är jag färdig, ledig och klar.
Oj så skönt det ska bli. Can´t wait.

Så ni får ursäkta om det inte är så mkt som händer här inne just nu.
Sitter med näsan i böckerna mest hela tiden.
Kämpar verkligen med denna kurs.
Mikrobiologi är roligt men svårt, det är så mkt vi ska kunna.
Och sen rörelseapparaten uppe på det hjälper inte direkt till.
Alla ben och muskler... Oj oj oj säger jag bara.

Men på lördag är jag tillbaka - jag lovar.

Klarade förresten Hälsa-tentan. Yihaaa.
Väntar nu bara på Näringsfysiologin, klarade jag den så har jag klarat hela terminen.
Om man inte räknar med den här Mikrobio.-tentan förstås.
Men det är ett senare problem. :)
Heja mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0