Vår anyone??

I ett hopp om att kanske lura hit våren beställde jag vårskor till barnen häromdagen.
Snart kan dom faktiskt gå på stan utan sina stora hemska vinterkängor tänkte jag...
Fast när jag tänker det så undviker jag att titta ut, då blir det mkt enklare att drömma.
Vi har så sjukt mkt snö så jag tror aldrig det kommer hinna smälta bort.
Skitsnö!!
Ge mig barmark, tussilago och mjukglass NU!!



Malvas skor, som hon valde själv.


Albins skor. Beställde från Skopunkten.

Flora fick inga vårskor. Hittade inga snygga till henne.
Får väl köpa på stan, lr så får hon gå å "kippa" i Malvas gamla 21:or.


Sitter och beställer böcker för nya kursen.
Usch så trist.
Finns det ingen "gammal" sjuksköterska där ute som vill skänka mig alla sina böcker?
Det hade varit jättebra...

Nä, nu återvänder jag till böckerna.
Puss och kram på er alla fina som läser här inne.
Kul att se att så många uppskattade Flora-filmen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0