På väg till skolan.

0-3963f4997f0bfb71f8e33146d05c245d.png
Flora i sin nya body där det står: "my precious" på.

Idag börjar nya kursen, Hälsa.
Ska faktiskt bli kul att åka till skolan igen och träffa alla.
Antar att stora samtalsämnet blir tentan i tisdags...
Tänk, den har jag nästan redan förträngt. :)

Idag får jag ta med mig Flora till skolan.
Mats är på jobbet, farmor är på jobbet... Och sen är barnvaktslistan typ slut.
Inte för att jag räknar Mats som barnvakt kanske, men ni fattar...

Hoppas på att slippa utskällning idag och att Flora håller sig relativt lugn.
Jag har packat väskan med små vindruvor, Marie-kex, smörgåsrån och en vattenflaska.
Borde hålla henne lugn ett tag iaf.
Förhoppningsvis sover hon oxå ett tag, men det kan man aldrig räkna med.

Nu är min stora fråga: Lunch hemma lr lunch på skolan?
Och om det är lunch på skolan, ska jag då ge henne en burk lr en flaska välling?
Åå dessa beslut. :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har ganska lika barnvaktslista...



- Farmor



slut.... Trist men vad ska man göra åt det lixom...man vill ju inte lämna barnen till vem som helst. Men nog önskar man ofta att ens egna föräldrar hade bott ltie närmare...

2010-03-29 @ 22:43:50
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0