Out with the old...

.. in with the new.

Nu äntligen har jag beställt en ny vagn till Flora.
Har spanat på den läääänge, men i fredags slog jag till.
Vill att den ska komma NU, på en gång!

Eftersom vi redan har tre (!) vagnar fick jag lov att sälja bort lite för att kunna köpa en ny.

Så imorse la jag ut två vagnar på Blocket.
Klockan 10,41 var dom godkända och låg ute.
Klockan 10,49 ringer en kille och är intresserad av den ena vagnen.
Klockan 12,02 är han här och köper vagnen.
Klockan 12,05 ringer en tjej som vill ha den andra vagnen.
Hon ska komma och kolla imorgon, men lät väldigt intresserad.

Shit va lätt det var att sälja vagnar.
Vilket angeläget nöje.

Så nu väntar jag bara förtvivlat på nya vagnen, kanske är den här innan onsdag...
Då hjular jag av glädje tror jag.


De gamla vagnarna.


Nya vagnen. BabyJogger CityMini. ♥

Nu har jag precis tagit en kort promenad (ca 2,5 km) och ska trycka näsan i anatomi-boken.
Den här veckan går jag o Mats omlott.
När han kommer hem från jobbet åker jag direkt till Universitetet för att plugga.
Planerar att sitta mellan 16-20 i veckan.
Tenta på tisdag, den 23:e alltså.
Tror den kommer gå åt skogen.
Men tänker iaf gå dit, visa trynet, grina en skvätt, slita mitt hår och sen gå hem med ångest och självmordstankar.
Egentligen gillar jag inte det här. Att säga så här menar jag.
Det är som tjejer som säger att dom är fula, bara för att dom vill att alla ska säga att dom är så snygga.
Jag säger inte att det kommer gå åt skogen bara för att ni ska säga att jag är så duktig och att det säkert kommer att gå bra.
Det kommer att gå åt S.K.O.G.E.N.
Gatanterat.
Jag fattar ingenting.
Men 27/8 är det omtenta och då kanske lampan har tänts.
Jag får ligga på standen och plugga antomi i sommar.

Nä, plugga var det.
Puss på er alla söta och fina där ute.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Wow vad smidigt det gick med vagnarna, verkar vara rusningstrafik efter dem ju! ;-) Har själv en jogger från babyproffsen till Meja o är himla nöjd med den! :-)



Håller tummarna för dig att tentan kommer gå jättebra!



Kram på dig!

2010-03-15 @ 14:12:26
URL: http://tiistla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0