Lite bilder.

Hinner inte skriva så mkt, så jag slänger in lite bilder bara.


Yoga?


Albin & Malva i "isbjörnsjackorna" som dom kallar dom.
149:- styck på IcaMaxi. Värsta kapet!


Allra käraste syster. ♥


Det går fort när man åker stjärtlapp.


Malvas gamla C_mig-klänning passar nu till Flora.

Imorgon fyller min lilla plugg 1 år.
Ett år!!! Vart har det här året tagit vägen?
För exakt ett år sen hade jag ingen aning om vad som skulle hända om några timmar.
Värkade började komma vid 01 på natten.
05,09 är vi inskrivna på förlossning.
05,37 är hon ute.
Hon var envis redan då och visste vad hon ville.
Nu skulle hon ut och det fort.
Tack för det gumman.
Oj va jag älskar dig.
Du perfekta lilla människa.
Som sover tätt intill mig på natten, som ger mig blöta pussar, som älskar att busa, älskar böcker och är helt otroligt amazing!!!
Imorgon fyller du 1 år!!!

Det enda som känns riktigt trist är att knappt någon kommer för att fira dig.
Mormor och morfar bor 130 mil bort, precis som resten av min släkt.
Morbror med familj bor ca 80 mil bort.
Två av hennes farbröder har flyttat från stan.
Farmor är bortrest.
Jättetråkigt.
Önskar såååå att mina föräldrar och min släkt bodde närmare.
Känns extra trist just runt födelsedagar.
Dom har aldrig varit på ett enda kalas. :(
Men i tankarna är dom med oss och det är tur att Posten finns så att det iaf kan komma fram lite paket från Västkusten.

Nu ska jag sätta mig o plugga lite lätt medan jag ser Så ska det låta.
Ha en underbar fredagskväll allihopa.


Flora alldeles nykläckd. 20/3-2009


Flora idag, kortet taget för 1 vecka sen.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ibland kommer det även paket med SAS från Västerås via Arlanda :)

Hoppas min lilla ängel får en toppen bra födelsedag! :)

Hälsa att farbror saknar sina änglar (Både Malva å Flora) JÄTTE MYCKET!!

2010-03-19 @ 21:31:28
Postat av: Elin

Vilka underbart härliga bilder.

2010-03-19 @ 22:38:58
URL: http://ellabellaochbarnen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Stort grattis till 1-åringen! Jag förstår inte heller vart detta året tagit vägen. Hon föddes ju typ igår. Paket kommer så klart från oss också men som vanligt är vi sena... Hoppas Flora har överseende. Många kramar från Nova, Tilde, Emil och Jenny

2010-03-20 @ 00:28:33
URL: http://husetochbarnen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Grattis Flora på din 1-års dag, tänk vad fort tiden gått! Känns som igår jag läste att du kommit till världen... En underbar dag önskar jag dig o din familj! Kramar från Norrköping! :-)

2010-03-20 @ 08:42:29
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: camilla från marsgruppen på AFF

Jag är lite nyfiken. Jag var inne på din blogg för länge sen och o nu kom jag på att jag såg en sån fin tapet eller tyg hos dig. Kan du tipsa mig om var du har köpt det. När Flora sitter i sin ac/dc tröja så är tyget/tapeten bakom henne.

2010-03-20 @ 14:40:50

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0