♥ Flora 1 år! ♥



Idag fyller alltså vår lilla Flora 1 år.

Det har firats hela dagen lång.
Imorse när hon vaknade gick pappa och Malva och gjorde välling.
När dom väl kom tillbaka hade dom med sig en stor bricka full med paket och ballonger.
Stackars Flora visste inte om hon skulle öppna paket lr dricka sin älskade välling först.

  
1) Kolla in vad dockan heter!!
2) Välling OCH paket i sängen - det blir inte så mkt bättre än så här.
3) Telefonen var väldigt uppskattad.


Den här lekte dom länge med, både Malva och Flora.

Sen beslutade jag och Malva att det får bli cupcakes istället för tårta idag.
Så vi satte igång och bakade.

 
1) -Den där vill jag ha!
2) Mums.


  
1-2) Vilket charmtroll.
3) Det blir lite grisigt när man får en egen cupcake.


 
1) Den här roliga grejer fick Flora av Anna. En massa burkar som man kan stapla till ett torn lr ställa i varandra så den knappt tar någon plats alls. Den har Malva lekt med hela eftermiddagen, och Flora oxå för den delen.
2) Båda systrarna älskar nya vagnen och båda vill sitta i den samtidigt.
Finns det hjärterum finns det stjärterum heter det ju... Vet inte om Flora håller med.


Har ni sett nå sötare än det här? ♥
Kent var här och lagade vår dator (tusen tack!!) och Malva kröp upp i hans famn och somnade. Ursött.

Nu verkar båda tjejerna ha somnat så jag ska plocka fram lite godis och se på Körslaget tänkte jag.
Har haft en toppendag med familjen, Flora har haft en jättebra dag och tackar så mkt för presenter och för alla grattishälsningar som har kommit hela dagen. Tusen tack allihopa.

Ha en underbar helg alla fina där ute!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hon verkar ha haft en helt underbar dag Flora, så söt hon är! :-D

Kram!

2010-03-21 @ 06:11:42
URL: http://tiistla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0