Sommartider hej hej sommartider!

"För jag har klarat första terminen. Fy fan va jag är bra." :)
Sista tentan skrev jag i fredags, oj va skönt det var att lämna skolan och veta att jag inte skulle återvända på massor med veckor.
Sen när jag kom hem typ däckade jag. Såååå trött, kände mig helt tom i huvudet och visste inte vad jag skulle ta mig till.
Hela helgen var helt skum. Att vara hemma utan att behöva tänka på böcker, rapporter och tentor kändes väldigt ovant. Men oj så skönt.
Nu har jag lärt mig litegrann och det känns inte lika konstigt längre.
De sista veckorna har inneburit plugg plugg plugg. Även om jag inte suttit med böckerna så har min hjärna jobbat på helvarv hela tiden. På nätterna har jag drömt om bakterier och huvudet har hela tiden upprepat diverse ben runt omkring i kroppen.
Mats tog följande kort på Malva en dag i förra veckan. Skulle lika gärna kunna varit jag.


Trött tjej somnar PÅ bordet strax innan middag.

Har haft en bra start på sommarlovet.
I lördags var jag och Albin ensamma hemma hela dagen. Vi spelade tv-spel, åt godis och bara mös.
Sen på kvällen var det dags för lite kul med tjejerna.  Jag, Anna och några fler tjejer gick ut och tog en Cosmopolitan följt av Sex and the City 2 på bio. Supermysig kväll verkligen.
Söndagen var bara lugn och slapp, precis som den ska vara.
Igår var det utvecklingssamtal med Albin och hans fröken. Han fick så mkt beröm att mammahjärtat nästan svämmade över. Han är så duktig min pojk! ♥

Idag har vi varit och tagit 1-års foton med Flora.
Det var inte det lättaste kan jag säga, men hoppas han lyckades få iaf några bra kort.
Hon är ganska vild vårt lilla kryp.

Försökte mig på att leka fotograf själv här hemma häromdagen.
Har helt ny respekt för fotografer nu kan jag säga. Suck.
Här kommer mitt resultat av syskon-foton. :D

  
1) Första kortet - Flora inte riktigt med.
2) Här gör Malva en konstig min tycker jag, vi försöker igen.
3) Då blev Flora helt rabiat och ballade ur totalt.


  
1) Flora helt rödgråten, ett försök till.
2) En ser galen ut och en är uttråkad. Jag ger upp!!
3) Slutar med ett kort på bara Malva, som blev ursött!

Ha en bra dag alla fina där ute.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hi hi ja det är inte lätt det där med fotografering av barna. Nästa onsdag ska vi och fota ett års +syskonbilder.Oj oj...kan gå hur som helst. Söta är de då iaf dina trollungar=)

2010-06-09 @ 15:31:36
URL: http://ellabellaochbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0