♥ fjäril ♥

Mitt i bröllops-yran fick jag lust att fixa med mina fjärilar.
Här kommer lite bilder från ett mörkt vardagsrum...







Tycker själv det blev ganska läckert. Speciellt nöjd är jag med att fjärilarna står ut från väggen.
Har använt mig av överbliven tapet från hallen där uppe och vanligt svart papper.

Nu kan jag inte riktigt bestämma mig om jag ska trycka några andra sorters fjärilar (med samma teknik) och sätta lite här och där lr om jag ska lugna mig nu.
Blir det för mkt med lite fler, mindre och lite annorlunda fjärilar?
Vet att Anna har en annan typ av fjärilsstans som jag kan använda - men kan inte bestämma mig om det blir för mkt lr ej... Det här tål att tänkas på.

Nå, vad tycker ni nu då?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tycker det vart läckert och ett ovanligt och oväntat inslag i ett hem. :)Det svarta i fjärilarna passar bra mot tavlan.



Kram!

2010-06-20 @ 07:40:08
URL: http://landhagen.blogg.se/
Postat av: Elin

Så jättefint Jennie. Du är så påhittig!

2010-06-20 @ 10:58:03
URL: http://ellabellaochbarnen.blogg.se/
Postat av: A

Jättefint.... nja jag tycker den översta borde vridas lite till höger...skratt ;) jag tycker det ser bra ut som det är. Är det inte samma fjäril som är på Malvas stol på sitsen?



Kram

2010-06-20 @ 11:47:08
Postat av: Anna

Wow, så fint det blev!! :) Kanoners!

2010-06-23 @ 19:36:20
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0