ona minot ona minot, jag kommer jag kommer.

Jag SKA blogga.
Snart.

Är bara så less på blogg.se så jag strejkar lite här hemma.
Hade laddat upp massor med bilder (vilket tar typ en evighet) så att jag kunde blogga flera inlägg och visa er födelsedag, julafton m.m
Men nu kommer jag inte åt alla bilder för det syns bara ett visst antal i arkivet.
Så nu måste jag ladda upp allt igen, lite i taget, och göra nya inlägg.
Och tror ni jag orkar?
Nä, inte just nu.

Men nu börjar kameran vara ganska full med bilder igen.
Efter nyårsresa till Uppsala-trakten och lite smått och gått här hemma.
Så nu måste jag verkligen tömma kameran snart och blogga.

Imorgon.
Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0