2 filmer.

Nu har jag iaf laddat in bilderna i datorn, men inte orkat ladda upp dom till blogg.se än.
Det tar sån tiiiiid och det är något jag inte har överflöd av.
Men nu har jag iaf laddat upp två filmer som ni kan njuta av.



Flora gillar att gå, och blir bättre och bättre för var dag som går.



Detta har hon lärt sig idag, att klättra upp i soffan. Suck säger mamma.
Försök att bortse från alla dreggel- och snorfläckar i soffan.
Om man måste borra ner en snorig näsa i soffan för att ta sig upp så blir det lätt lite snorigt och dreggligt.




Uppdatering: Det var ett jäkla "kan du vinka"-tjat.
Ber om ursäkt för det.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilken stor liten bebis du har fått :)! Ett riktigt charmtroll märker jag!

Svårt att förstå att Emma kommer vara sådär stor i slutet av sommaren. Det går sååå fort!

Kram!

2010-01-14 @ 12:04:47
URL: http://familjenbrann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0