Myshelg.

Å va skönt att det är helg.
Det har varit en jobbig vecka, på många plan.
Kursen jag läser nu är inte att leka med.
Känns som jag smugit in på fel föreläsning för läraren pratar nåt som liknar grekiska.
HUR ska det här gå?
Alla blodkärl på latin, alla ben på latin, nervsystem, respiration osv... Mamma!!
Det är tungt nu.
T.o.m läraren säger att "den här kursen ÄR jobbigt, plugga plugga plugga för allt vad ni är värda".
Kul. Tack. Pust.

Så egentligen borde jag ju sitta hela helgen och bara läsa och nöta in latinska namn och uttal.
Men vi drar till Piteå istället för en familjedag.
Jag och Albin ska se Avatar 3D samtidigt som Mats och Malva ser Prinsessan och Grodan.
Albin är jätteexalterad över att få se Avatar och Malva ser fram emot popcorn och festis. :)

Sen på söndag är det dags för prinsess-kalas hos bästa kompisen för Malva.
Det ser hon oxå väldigt mkt fram emot såklart.
Jag minns förra året. Då sprang Malva och Myra fram och tillbaka i huset i 2 timmar.
Från ena ändan till andra. Från en vägg - PANG in i andra väggen.
I 2 timmar. Hur orkar dom?
Som Piff och Puff sprang dom där efter varandra och var bara sååå lyckliga.

Nu är det liggläge i soffan som gäller.
Mats känner sig lite hängig och vill bara se hockey och jag är tröttare än tröttast och vill egentligen bara sova.
Men liiiite OS måste jag ju se först.

Vill oxå gratta världens bästa Tilde som fyller 3 år idag!
Hipp hipp hurra gumman. Önskar vi kunde fira med dig.
Paket kommer med posten. Kraaaam på dig. ♥


Ska bli kul o se den i 3D.


Visade Malva trailern förrut och hon tokskrattade, så det blir nog bra.


Tack för alla gulliga ord i förra inläggets kommentarer.
Ni är underbara allihopa och jag blir jätteglad för alla peppningar och snälla ord
Tusen tack!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0