Lite bilder.

Tiden räcker inte till just nu, jag hinner inte sätta mig vid datorn och göra det jag vill.
Men nu fann jag en lucka (egentligen borde jag plugga, men säg inte det till nån) och försöker göra ett inlägg. Wish me luck.


Badbilder från Munkedal.

   
1-2) Mormor var iväg och köpte barnen en "liten" pool. Där i hade dom mycket glädje.
3-4) Annars funkar en helt vanlig vattenspridare ganska bra oxå.


Borås Djurpark

   
1) Morfar och Malva spanar in elefanter, giraffer och andra savanndjur.
2) Barnen leker i rävgrytet.
3) Ingen räv i sikte.
4) Alla behöver ju inte le och kolla in i kameran på samma gång...


  
1) Varm björn som svalkar sig.
2) Kanske världens sötaste ap-unge.
3) Hungriga tigrar som väntar på mat.


Liseberg


Kärt återseende.

  
1) Kramkalas.
2) Pusskalas.
3) Flora hittade en behållare FULL i nappar som hon hade lite svårt att slita sig från...

  
1) Tilde och Malva flyger flygplan.
2) I´m the king of the woooooorld.
3) Största möjliga koncentration.


Malva ville åka Kaninbåtarna.


Lillskruttan skulle absolut sitta själv, bredvid mamma.

 
Liseberg tar musten ur den bäste...


Best Buds... (bild snodd från Jennys blogg)


Nu hinner jag inte uppdatera er mer.
Men det finns massor med bilder kvar att visa så det kommer mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0