Jotack, jag lever.

Det har varit lite dåligt med uppdateringarna så senaste - I know!!
Skylle på att jag har en tenta imorgon, att jag inte haft något redigeringsprogram på datorn och att blogg.se inte velat ta emot mina bilder. Är jag förlåten nu..? :)

Borde egentligen plugga, har som sagt tenta imorgon.
Och nu gick resten av familjen till farmor så jag borde _verkligen_plugga.
Ska bara blogga lite snabbt först.

Här kommer lite bilder från tiden som gått.


Malva och Mats har spenderat en helg i stugan.


Så här kan man oxå somna. :)

  
De här tjejerna vill _aldrig_ gå in.

 
1) Kaka är gott sa Bill.
2) Gott är det sa Bull.



En kväll åt vi sushi. Shit så gott, jag dregglar bara jag ser bilden.

 
Malva är så duktig på återvinning. :)


Den här dagen var maten tydligen jättegod.


Malva poserar i sin nya härliga mysdräkt från Cubus.


Hur söt är hon inte på den här bilden?!! Jag tror jag dör.

Nä, nu MÅSTE jag plugga.

Kram på er alla fina där ute.

Kommentarer
Postat av: Tomas

spara bilden på malva med choklad i hela munnen å visa henne varför man inte ska snusa som pappa gör :)



Så underbart söta mina små änglar är!! <3

2010-04-27 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0