Ofrivillig paus.

Det händer lite grejer här hemma.
Den stationära datorn är inte ikopplad längre.
Så jag uppdaterar inte med foton eftersom jag inte kan redigera dom.

Det händer inget allvarlig direkt.
Men vi har satt upp en vägg i vardagsrummet och på så vis fått ett kontor.
Vår fyra är nu en femma. :)

Nu har jag nånstans att sitta när jag pluggar.
Mats har nånstans att sitta när han binder flugor.
Vi slipper ha datorn och bokhyllan i vardagsrummet.
Mindre kaos - lugnare själ.

Det känns sååååå bra. Och det blev sååååå snyggt.
Bilder kommer som sagt när vi är klara.

Väggen i vardagsrummet är klart.
I kontoret pågår skackling och slipning för fullt.
Planen är att vi ska bli klara i helgen.

Sen saknas bara bänkskivor, stolar, skåp på väggarna m.m m.m m.m

Så ifall nån undra så lever vi iaf...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Roligt med hemrenovering, ska bli kul o få se bilderna sen!

Kram

2009-09-09 @ 12:55:17
URL: http://tiistla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0