Liten uppdatering.

Vårt kontor är fortarande inte klart, men det hade vi inte räknat med heller.

Just nu pågår projekt måla-bänkskiva.
Målade andra varvet igår så nu ska det bara torka ordentligt innan vi sätter det på plats.
Nu sitter jag vid det gamal skrivbordet, ihopträngd i hörnet.
Tvärs över golvet här inne står nya bänkskivan på tork.
Man får va gymnast för att ta sig hit in till datorn kan jag meddela.
Därav den dåliga blogg-uppdateringen.

Sitter just nu och laddar upp bilder, ser Project Runway på datorn, äter frukost och sminkar mig.
Samtidigt.
Multi-tasking.
Nice.

Tjejerna har inatt sovit hos farmor.
Planen var att dom skulle sova där inatt.
Men farmor frågade om hon inte fick ta dom även fredag.
Och det fick hon såklart.
Mats la sig klockan 21 igårkväll. Och sov till över nio imorse.
Utvilad med andra ord.

Nu ska jag snart gå till svärmor och amma Flora.
Innan jag sprängs.
Dolly Parton, släng dig i väggen. :)

Inser att ni vill se bilder så här kommer några.
Absolut inte slutresultat än.
Det tråkiga är bara att slutresultatet kommer först till våren nån gång.
Och så länge vill ni inte vänta på bilder va?
Det som ska tillkomma är större tv och ny tv-bänk.
Men som sagt, det blir till våren typ.


Här har väggen precis kommit upp. Stabilt.


Jag börjar förvandlingen. Bets på råplank.


Färgen torkar.


Nöjd.


Lister och dörren är på plats.

  
Oj va hon älskar att sitta upp.


Floras alldeles speciella stil.

  
1) Man blir inte så mkt gladare än så här.
2) Så här äter hon på tummen, jämt.
3) Nämde jag att hon älskar att sitta upp..?



Öow, filmerna får aldrig vara i fred. Mamma drömmer om en tv-bänk med skåp och lådor.


Baka baka liten kaka.


Men smeten är nog nästan bäst tycker Malva.

Nu ringde farmor och sa att Flora har vaknat.
Så nu är det dags för mjölkmaskinen att röra på påkarna.

Ikväll ska jag och Mats på dejt.
Middag och bio.
Hålla handen.
Kanske pussas lite.
Bara vi.
Can´t wait.

På måndag fyller Malva 3 år!! Jösses va tiden går fort.
Och imorrn fyller Flora 6 månader. Hjälp.
Mina stora tjejer. ♥


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Väggen blev verkligen riktigt riktigt bra! Så himla råsnygg, som jag sa tidigare ;) Men det tål att upprepas! Kram Emmy

2009-09-19 @ 20:24:52
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tjusigt värre =) Va duktiga ni är!

2009-09-22 @ 23:56:05

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0