Bolibompa-namnsdag

Idag, onsdagen den 23:e september, har Malva namnsdag.
Bolibompa-namnsdag alltså.
Så grattis till Malva!!

I måndag fyllde hon även år.
3 år redan.
Jösses va tiden går.

Hon hade en superbra dag med massa paket, besök och grattishälsningar.
Tusen tack!! alla ni som grattade och uppvaktade vår älskade tjej.


Ja må hon leva. Hurra hurra hurra.

  
1) Man är trött när klockan bara är 06,15
2) Musses Klubbhus är en stor favorit här hemma.
3) Albin var minst lika nyfiken.



Mmmmm, omslagspapper...


- Kolla! Jag har Musse-öron, utbrast hon plötsligt.

  
1) Det bästa med att fylla 3 år var nog att man fick spela brorsans DS.
2) Hon var såååå glad och stolt.
3) Tokstollan Flora härjade runt i sängen.




  
Självklart skulle det vara tårta med godis på.
Malva dekorerade själv.


Den här fina födelsedagskronan fick hon på dagis.

 
Äntligen har hennes nya vinteroverall kommit.

Jag beställde även ett par vantar/handskar.
Hon älskade kläderna och gick runt i dom länge.
Overallen och handskarna är från Gneis.

Malva ber ofta om att få hålla Flora nu.
Och hon vill gärna att jag tar kort på dom.
Så det finns många Malva-Flora kort nu.
Till mammas stora glädje. ♥
Här kommer några.









  
1) Har man inga vantar så får man ta strumpor istället.
2) Som tur är har mamma nu beställt vantar åt mig. Fina va?
3) Ett par röda och ett par bruna.


Det är underbara Lisa som ligger bakom OttoPippi som har sytt dom.
En supertrevlig tjej som syr jättefina kläder.
Kolla gärna in hennes blogg HÄR.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad lika bror och syster blivit. Syns så tydligt på bilden när dom spelar DS ihop.

2009-09-25 @ 12:47:37
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0