Jul, jul, strålande jul.

Julen närmar sig med stormsteg, så är det bara.
Jag var på systemet i helgen och köpte mig nya Blossa 09 glöggen.
(riktigt god, jag provsmakade såklart, under stora protester från Mats)

Än har vi ingen snö, men det är väl bara en tidsfråga.
Tänk att det är november snart, tiden går så fort.

Och redan får jag frågor om vad barnen vill ha i julklapp.
Så jag tänkte försöka knåpa ihop lite önskelistor.

Först ut är Flora.
Ganska svårt eftersom hon är 3:e barnet och allt redan finns typ.
Men här är lite tips:


Jag veeeet, det finns en ful gammal lära-gå-vagn från Malva.
Men hur snygg var inte den här?!!!!! Jag blev iaf kär...


En leksak att hänga på spjälsängen, så kanske hon kan va nöjd i sin säng några minuter på morgonen.


Som alla bebisar gillar hon knappar, så en sån här mysig mobil kanske skulle uppskattas.


Vanliga träklossar har vi massor, men de här mjuka såg riktigt fina ut.


Faktiskt så har vi ingen bultbräda, konstigt. Men den här var ju så fin i färgerna så den önskar vi oss.


De flesta leksaker har jag hittat inne på Lekmer.se eller på Hikmet.se
Jag gillar sidor där man kan söka åldersrelaterat, det blir lite lättare då tycker jag.

Nu ska jag bara fundera på vad Malva och Albin önskar sig.
Det får bli nästa inlägg.


Floras underbara frisyr. ♥ Och vilken puss-min.



Malva spelar Den Försvinna Diamanten, med hennes regler.
d.v.s vänd alla brickor upp och ner, sen gäller det att vända rätt på dom snabbt som attans,
och den som hittar diamanten vinner. :)



Nu ska jag ge ungarna lunch.
Det är höstlov den här veckan.
Så jag är ensam hemma med tre barn hela dagarna.
Är tokig innan klockan hinner slå 10.
När Mats kommer hem och vi ätit mat går jag ut på en långpromenad.
Sakta men säkert blir jag då mig själv igen.

Påminn mig att aldrig bli en stay-athome-mom.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Flora blir bara mer å mer lik Malva :D



JAG HAR VÄRLDENS SÖTASTE SYSKONBARN!!! =)

2009-10-29 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0