Oboy vilket vackert väädöö, solen skiner idaaaoooooo

Idag har det varit sommarvärme här i Sunderbyn.
Säkert 30°
Solen riktigt stekte och både jag & Mats har fått lite färg idag...

Vaknade imorse av frukost på sängen.
Nybakta scones, ägg, yoghurt, te, juice OCH tårtbit.
Sen var jag mätt kan jag meddela. :)
Tänk om det ändå vore Mors Dag varje dag... :)

Efter frukost gick vi hem till farmor, där Malva sovit från igår.
Där tillbringade vi några varma timmar innan vi gick hemåt igen.
Väl hemma så gjorde jag och Albin lite betong.
Denna gång blev det ett större rabarberlöv, lite småkrukor och en hjärtskål...
Så nu väntar vi med spänning medans de torkar.

Mats oljade in altanen och Malva har sprungit i vattenspridaren.
En riktigt härlig sommardag med andra ord.
Älskar sånna här dagar, inga måsten utan man är bara ute och gör vad man vill.
Flora har sovit i vagnen i skuggan medan vi grejat.

Nu är bara frågan hur sjutton vi ska kunna somna ikväll.
Det är typ 30° i sovrummet oxå nämligen... Pust.
AC:n går för fullt där uppe just nu.










Ni har väl inte glömt er mamma idag va?
Min mamma fick (hoppas jag) paket i fredags...
Ska ringa henne strax tänkte jag och höra så paketet verkligen kom fram.

Grattis på Mors Dag mamma, jag älskar dig!!!!!!! ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0