Mormor

Idag kom mormor på besök.
Hon kom vid 15-tiden ungefär och stannade ända till läggdags.
Hon passade på att laga middag när hon kom. Och leka med Malva.
Hon hann aldrig träffa Albin lr Flora, men lekte iaf med Malva.
Mormor fick paket, dom rullade boll och satt i solen och mös.

"Jag gillar dig mormor" sa Malva.
"Och jag gillar dig med" svarade mormor.

Vem vet... Kanske är mormor här imorrn när Malva vaknar... Vi får väl se.
Mysigt var det iaf.


(Malva fick för sig att jag skulle vara mormor så hela eftermiddagen kallade hon mig mormor och lekte som om jag verkligen var hennes mormor. Inte en enda gång glömde hon av sig och sa mamma.
Nä, det var mormor för hela slanten...
Det verkar vara en liten tjej här hemma som längtar)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken påhittig tjej! Fin ny design du har, trevlig helg!

2009-05-23 @ 07:45:41
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie (mamma)

Va roligt att mormor kom på besök och äntligen fick fräffa Malva,det har hon längtat efter länge. Hoppas vi snart kan ses på riktigt! Kram mormor

2009-05-23 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0