Floras namnsdag


Stora tjejen som orkar hålla upp sitt huvud. 7 veckor och 2 dagar idag.

Bolibompa har en rolig grej.
Dom har en egen kalender och varje dag drar dom ett nytt namn som får sin namnsdag.
Namn som inte finns i den vanliga kalendern får på det här viset ändå en egen dag.
Om ni frågar mig är det helt klart dags att uppdatera den gamla kalendern och sätta in lite nya namn.

Men iaf, idag så tipsade en AFF-kompis mig om att idag är det minsann Floras namnsdag!!
Så idag måste vi ju fira, men hur gör man det när hon ändå bara dricker bröstmjölk?
Vi får ta en dans i vardagsrummet sen kanske, det gillar hon.

Kollade även upp Malvas namnsdag, och den inträffar den 23:e september, två dagar efter hennes födelsedag.
Det måste vi försöka komma ihåg.

Nu har mormor och morfar åkt hem. Himla tråkigt, men vi är så glada att dom kom upp.
En liten stund är bättre än ingen stund alls.
Albin är ledsen och saknar sin mormor.
Han stod igår på flygplatsen och sa till mig "jag försöker hålla tillbaka tårarna, men det går inte, dom kommer ändå".
Min stackars lilla kille som älskar sin mormor så himla mkt...
Det gör ont i mamma-hjärtat att se Albin bli så ledsen när hon åker.
Men samtidigt är jag så glad att dom har en sån otroligt fin relation, det är enorm kärlek mellan dom två. ♥

Nu sitter jag och redigerar bilder från deras besök, det blev tyvärr inte så många, men några ska ni allt få se.
Men det får bli en annan dag.

Albin ser tv, Flora sover, Mats fiskar med en kompis...
Tror jag ska se veckans nya avsnitt av Grey´s Anatomy.
Innan jag börjar röja i kläkammaren som är dagens "to do".


Soff-mys mellan Ettan och Trean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0