Lås upp mig!!

Usch, jag vet inte vad det är som händer med min kropp, men hela vänstra bak-sida känns helt låst.
Som om något ligger i kläm lr så.
Jag har svårt att få fram vänster benet och det gör ont i vänstra sidan av... hmm... rumpan när jag tex reser mig upp i soffan, vänder mig om i sängen, går i trappan lr går "längre" sträckor.

Vad kan detta bero på? Nån slags foglossning? Jag har ju annars mest ont fram i fogarna, så jag har ingen aning.
Jobbigt som f*n är det iaf, vägen till och från dagis är en pina. Bara att dra pulkan med Malva förvärrar allt, och jag måste byta hand hela tiden för att inte "bak-fogarna" ska göra för ont.

Idag är jag på +3 dagar, och än så länge har jag ingen panik. Men jag har redan (!!!) lessnat på alla som frågar om vi inte fått än (Nä, syns inte det??). Ibland ringer det folk och jag oooorkar bara inte svara för jag vet vad dom vill.
Jag LOVAR att meddela om nåt är på gång lr när bebis är här, ni kommer inte missa nåt.

T.o.m på Mats jobb. Dom frågar honom varje morgon: Har ni inte fått nån bebis än?
Mats har lust att svara: Jo, den kom inatt, men jag åkte o jobbade iaf... Suck.

Nu ska jag få iväg ungarna här hemma, just nu ligger dom tätt intill i soffan och ser Bolibompa. Dom är så söta så.

Kommentarer
Postat av: .attle.

Jag vet preciiis hur det känns, det vet du! :-) 16 dagar över med Tagelito (min trea) Långt ifrån din überlånga graviditet förra gången, men i allafall. Jag vet precis hur det känns. Dock mådde jag superbra mina plussdagar, så, så illa var det inte för mig ändå. KRAM!

2009-03-11 @ 16:45:58
URL: http://www.familjen5.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Blää för att gå över. Gjorde det 13 dagar med min älste. Kändes som alla de nio månaderna ihop liksom. Din värk den låter som Ischias.

Hittade hit från finnjonna förresten.

Kram

2009-03-12 @ 09:25:02
URL: http://jh73.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0