Svett, sol och bad


Underbara Flora-fötter! ♥

Oj va varmt det har varit nu några dagar!!
Härligt förstås, men ovant.
Jag har bränt axlarna tex... Tycker ändå jag mest sitter i skuggan hela tiden.

Vi har hunnit med både en tripp till Selet, till stranden och till Arons Badet.
Ganska skönt att vara mammaledig på sommaren faktiskt. :)

Nu har vi en liten solpaus inomhus, Malva valde att se Nemo och Flora tar en tupplur.
Och jag bloggar. Man är ju lite skadad. :)

Selet:



   
1) Malva hade hand om maskarna
2) Masken på och sen var det bara att kasta ut
3) Tog typ 10 sekunder innan denna lilla fisk nappade.
4) Även jag fick en fisk!!! Det har inte hänt på år och dar. Kolla mamma!!!!!


Stranden:



  
Alla gjorde vi det vi gillar bäst:
1) Mats solar
2) Malva äter kakor
3) och Flora ligger och slappar



Ett härligt kort på syskonen när vi besökte Arons Badet, Luleås utomhuspool-område.


Detta fina smycke fick Flora av oss i dop-present. Från SOLX

En annan stor sak har ju oxå hänt. Nämligen följande:





Flora har lärt sig vända sig från rygg till mage.
Hon går nu för tiden under namnet "Snurre Sprätt" för så fort man lägger ner henne så snurrar hon runt.



Det har varit varmt för stackars Flora i dagarna. Så hon har mest haft bara blöja på sig.
Mysigt med en naken-fis-bebis. :)

Här kommer även två filmer:
 
Flora a.k.a Snurre Sprätt in action


Malva sjunger en sång hon kommit på helt själv.


Nu ropar Malva på frukt så det är väl bäst jag lyder.
Själv ska jag göra mig en jordgubb/banan smoothie o se lite Survivor på tv400.

Ha det så bra i värmen allihopa.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbara filmer på dina töser!

2009-07-03 @ 16:01:01

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0