Nu så...



Äntligen kanske vissa säger. Men nu är det dags för en uppdatering va..? :)

Orken har varit långt borta och senaste veckan har vi dessutom varit sjuka. Jag o Malva iaf, feber, snuva och _hemsk_ hosta som _aldrig_ släpper tydligen. Malva började ju redan innan jul, sen var hon bra ett tag men nu är den som sagt tillbaka. Och jag hostar oxå väldigt mkt, jobbigt när man bär på bebis som blir galen varje gång jag hostar. Är dessutom helt öm i revbenen så det gör ont ont varje gång. Suck, stackars oss.

Men nu är iaf min feber och huvudvärk borta så jag känner mig ganska oki ändå. Så nu inväntar vi bara att pojkarna i familjen ska bli sjuka istället...

   
1) Godis är gott!!
2) Tomten var läskig!! Men han fick ändå en kram...
3) Många paket blev det
4) Malva var sååååå trött tillslut. Men tapper.


  
1) Snyggaste nattlinnet, nappen, Ankis och ficklampan dvs redo för sängen. :)
2) Rit-staffliet fick hon av Anna i julklapp och det var himla roligt...
3) ... funkar även bra med vattenfärger.


  
1) Morfar med de två yngsta barnbarnen
2) Finns det nåt bättre än läs-stund? Barnen flockades.
3) Malva och Tilde fick ett eget bord, lyxigt värre.


 
Malva och Tilde "degar".


Den här otroligt fina Cult-lampa fick jag av min vän Anna i julklapp. Oj så fin den är och oj så glad jag blev. Har önskat mig den länge o kunde knappt tro det var sant när jag öppnade paketet. Tusen tack vännen!!

Idag står inte mkt på schemat här hemma, har en riktigt slö-söndag.
Malva sover, Albin spelar DS, Mats sitter vid bärbara datorn och jag bloggar... Kul familj va? :)

När Malva vaknar ska vi in en snabbis till stan tänkte vi. Ska klaga lite på Malvas overall, kolla ny mobil till mig och ev kolla efter nån lampa till vardagsrumsfönstret. Fler än jag som tycker det är såååå mörkt i fönstrena nu när jul-stjärnorna är borta?

Kram på er alla. Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder!

2009-01-19 @ 14:50:22
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nä, lyllo dig... Här sitter jag och bloggar om en ursnygg lampa jag vill ha. Sen kollar jag in din blogg och ser att du fått exakt en sån i julklapp. Lyllo lyllo dig!



Fina bilder som vanligt. Hoppas också ni får vara friska nu. Vi har också haft sjukstuga här hemma. Jag och framför allt Tilde har legat sjuka (magsjuka och sen feber), Emil flydde hela veckan till Tyskland och Nova har peppar peppar klarat sig. Går mycket sjukdomar på jobbet nu så vi får se hur länge vi får vara friska den här gången....

2009-01-19 @ 23:20:56
URL: http://husetochbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0