Bio-besök



Igår var jag och Albin på bio och såg Bolt. Den var riktigt bra tyckte både mamma och son. :)
Jag fick så himla ont i ryggen av att sitta så jag fick stå upp hela andra halvan av filmen, men det gick bra ändå.
Albin är så gullig o sa att han tyckte synd om mig och tyckte bebisen kunde komma ut snart så jag inte hade så ont jämt.

Måste även berätta en rolig sak som Malva sa härom dagen. Jag o Mats skrattar åt det så vi nästan får ont i magen.

Bakgrund: på helgerna när jag får sovmorgon brukar jag slå på tvn o sätta på DrPhil som går på Tv4+. Dels pga att jag inte ska höra dom andra röja där nere, dels pga att det är lugnt o skönt o lyssna på medan jag slumrar.

Så i helgen när Mats o Malva skulle gå upp så sa jag:
- Ja, gå upp nu så jag kan se DrPhil i sängen.
Då vänder sig Malva till mig, ser väldigt konfundersam ut och säger skeptisk:
- Äta fil i sängen????

*skratt* Tyckte det var så himla roligt. Man riktigt såg på henne hur konstigt hon tyckte det var. Inte lätt o vara liten. :)

På schemat idag står plockning (som vanligt) tvättning (som vanligt) och nån lur i soffan.
Albin kommer idag och Malva ser jättemkt fram emot det, det är ju såååå tråkigt här hemma utan Albin förstår ni.

Går förresten in i vecka 37 idag. Oj, det går framåt onekligen. Så nu är det "bara" tre/fyra veckor kvar (ev. plus 19 dagar) tills vi får träffa bebis. Måste börja öva profylaxen på allvar känner jag...

P.s Vet ni hur SKÖÖÖÖÖÖN massagen var förresten??? Guuuud säger jag bara, tänkt den som kunde få en sån omgång en gång i veckan. *drömmer mig bort*

Kommentarer
Postat av: Hanna

^h så spännande det är! Snart har ni lillkotten hos er. Jag tror på en kille....några dagar efter BF såklart...;-)

2009-02-11 @ 09:47:33
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0