Jodå, vi lever.

Jag ska försöka uppdatera med bilder nån dag.
Men kameran är FULL i bilder och jag vet att det kommer ta ungefär 264246 timmar att ladda in dom i datorn och redigera dom, så jag drar mig för att göra det.
Men nu när det är jullov om Mats är hemma kanske jag hinner orkar nåndag.

Vi lever iaf, julafton gick jättebra.
Barnen fick alldeles för mkt presenter (som vanligt) och idag är det kul att leka med alla nya saker.
Vi har kallt,m ca -20 grader så vi håller oss inomhus idag.
Bara tar det lugnt och leker med allt nytt.

Hoppas alla ni andra oxå har det bra.
God Fortsätning på er allihopa.
Och ja ja, snart kommer en bättre uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0