EFIT

Igår hade jag EFIT-dag tillsammans med en massa underbara mammor från mars-09 inne på AFF.
EFIT är för er som inte vet Ett Foto I Timmen under hela dagen.

Och här kommer vår dag.
Inte världens mest spännande dag kanske, men här kommer den iaf.


09,55 Shit. Vi glömde bort att det var EFIT idag, så vi är sent ute.
Tar iaf ett kort på Floras nya favorit-sysselsättningen.
Nämligen att gå uppför trappen.


10,45 Dagens första sovstund.
Eftersom hon sov till 8,20 så är denna sovstund ganska så mkt försenad.


11,50 Flora sover fortfarande och mamma har frukstund.


12,32 Vaken och hungrig. Dags för lunch.


13,42 Efter lunchen kände Flora för att sjunga lite Singstar.


14,43 Malva är hemma från dagis och ville se lite Musses Jul i Ankeborg.


15,33 Flora har vaknat och vill inte alls ha en puss av storasyster!!


16,01 Andra-kocken geggar ihop älgfärsröran som ska bli biffar.


17,09 Laga mat, äta mat, diska bort efter mat...en.


17,40 Eftersom förra bilden var så tråkig får ni här en bonus.


18,37 Tjejerna "leker" med pappa som ser ut att njuta.........


19,41 Tjejerna sover och mamma får äntligen en kopp te och kan sätta sig i soffan.


20,26 Gissa vem som är vaken!??!!


21,39 Japp, hon är fortfarande vaken. Men nu går mamma och bebis i säng.


22,40 Lilla hjärtat stupade tillslut.

Eftersom jag kom igång så sent igår kommer här två bonusbilder från idag.


08,01 -Jag vill ge Flora välling idag!!, skrek Malva när jag gjorde Floras flaska.


09,19 Malva är på dagis, Flora sover och jag får äntligen äta frukost!!



Kommentarer
Postat av: Linnea

fina bilder



det syns att de är systrar, lika fina båda två

2009-12-02 @ 10:26:01
URL: http://linneasblogg.blogg.se/
Postat av: Li

Åh vilka fina tjejer. Vansinnigt snygg tapet på första bilden också.

2009-12-02 @ 18:04:57
URL: http://lisvardagsmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0