Födelsedag bl.a

Ojdå, ja lova visst att uppdatera förra helgen... Oooops. Nåja, jag har inte hunnit. OK?!!

Nu kommer iaf en uppdatering med lite bilder från Födelsedagskalas och lite annat.

Idag kommer mormor och morfar och hälsar på, äntligen!!! Barnen har väntat sååå. Och nu är dom bara några timmar bort, det pirrar i barn-magarna, det kan jag lova. :)
Malva säger "Idag kommer mormor och morfar. Och min morfar heter Tommy..." Hon har stenkoll. :)


Massa paket och ballonger så här tidigt på morgonen, whiiiii va roligt!!


Oj, så många paket. Både från mamma&pappa och mormor&morfar.


Lego-huset från farbror Kent och Sara var nog favoriten, bland alla barn. Albin sa: ååå mamma, visst får jag oxå leka med den??


Födelsedagsbarnen leker med te-setet hon fick av Jossan m familj.


Meja verkar ha en djup konversation med hästen. :)


Tårtan, hon hade själv bestämt att det skulle vara godis på den. Tror den fick godkännt.


Hon var jätteduktig på att blåsa ut ljusen.


Å här leks det med Lego-huset igen. Denna gång fick Olivia oxå vara med.


Lite senare kom farmor och Larre förbi, med ännu mer paket.


Här ska Malva alltid sitta nuförtiden när mamma lr pappa grejar i köket. Favoritplatsen nr1.


Dagen efter kom bästa lek-kompisen Anna på besök igen och då blev det modellera-premiär.


Klipp klipp i långa håret.


Hon ska ALLTID klä på sig själv nuförtiden, med varierande resultat. :)
Strumpor upp&ner, jeans bak&fram, pyjamaströjan kvar under och tröjan upp&ner o lite konstigt på-tagen.
Men Malva var nöjd. :)


Ännu mer modellera, snygg snögubbe va?? Malva räknar prickarna...


Morgonmys i soffan med nya dockan. Mysigt värre va?



Just de ja, har ju glömt att berätta. Vi var på UL i fredags och allt såg bra ut. Jag var jättenervös innan, vet inte varför men nu med tredje barnet är jag orolig på ett helt annat sätt... Men det fanns en bebis där inne och den levde, då kunde jag dra en lättnadens suck. H*n sprattlade massor och verkade må jättebra.
Blev flyttad en vecka (hmm...) men det får väl gå då då. :) V.16+4 var jag i fredags.
Fick såklart med oss lite bilder hem på underverket.


Lite svårt att se kanske. 
På översta bilden ligger h*n i profil, med huvudet högst upp i bild, tittar uppåt/åt vänster. H*n har en hand precis framför munnen och man kan se benen längst till vänster.
På de understa bilderna ligger h*n i profil men åt andra hållet, tittar alltså neråt i bild.

Vi är ju förstås partiska men enligt oss är h*n de sötaste som finns... ♥

Nu ska jag gå å städa lite lätt innan mamma & pappa kommer. Mats och Malva är på badhuset och badar så här hemma är lugnt och skönt. Ett tag till iaf.

Tjingeling.

P.s Stort GRATTIS till Åse m familj som fick lilla Alice i fredags!!!!!!! Välkommen gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0