Sjukstuga

Här hemma är det sjukstuga, iaf för mamman i familjen.

Jag har varit dålig i några dagar nu, men värst var det nog i måndags och igår så jag hoppas det bara blir bättre och bättre nu. Har sprängande huvudvärk, feber till och från, ont i halsen, nyser och hostar HELA tiden. Och det gör att jag blir så himla trött i kroppen... Men idag ska jag försöka kurera mig.

I helgen var vi i Piteå på Nolia Barnmässan, bilder därifrån kommer snart... Det var jättekul, barnen hade trevligt och det var kul att göra nåt hela familjen för en gångs skull.

Nu ska jag göra lite citron/honungsvatten och se några avsnitt av "Jon and Kate plus 8". En fantastisk serie från USA som handlar om en familj som först fick tvillingar, sen önskade sig mamman i familjen EN bebis till, fast då fick dom sexlingar!! Så dom har åtta (!!) barn, men är en helt otrolig familj. Jag blir så inspirerad...

Tjingeling.

P.s jag har behållt jackan och I`M LOVING IT!!!! Ångrar mig inte en sekund och förstår inte hur jag nånsin trodde jag skulle överleva utan den. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att du inte har ångest över jackan längre :)



Serien du skrev om, är det en dokumentär eller en "vanlig"?



/Caroline

2008-10-29 @ 20:58:40
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh, jag som ÄLSKAR dokumentärer, hittar du den på nätet eller går den på tv?! Måste bara se avsnitten :)

2008-10-29 @ 21:23:43
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0