Happy Halloween

Idag var en tokstressig dag på jobbet och jag var helt slut när jag satt på bussen hem.
Men då var det skönt att komma hem till ett städat hem och middag som stod i ugnen.
Malva fick feber igårkväll så Mats var hemma-man idag, och det klarade han utmärkt.

Albin spenderade kvällen på kalas och när han nyss kom hem så passade vi på att karva ur en pumpa som Mats köpte idag. Riktigt snyggt det blev faktiskt om jag får säga det själv, min första pumpa EVER liksom. :)

Nu väntar familjemys i soffan och en stooor skål fruktsallad. Mums va gott.


Så här snygg blev den, sorry för den suddiga bilden...

  
Pumpan in the making...


Tokan med vinteroverallen och pappas solglasögon.

Nä, nu har Albin dukat fram fruktsalladen och Idol väntar.
Ha en bra Halloween allihopa där ute och ät inte för mkt godis nu.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin lykta!! men fusk att rita innan ;)

Dags att sova Gonatt!

2008-10-31 @ 23:11:34
URL: http://jojan.blogg.se/
Postat av: Mamma Rose-Marie

Snygg pumpa och härliga ungar !!!!! Ha en trevlig helg . Många kramar

2008-11-01 @ 22:05:00
Postat av: Caroline

Sådärja, nu pågår nerladdningen av serien, tack för tipset!! :)

2008-11-03 @ 22:53:56
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0