Allt möjligt...

Hittade lite bilder i mobilen som jag tänkte visa...


Malva leker i vattenspridaren hos farmor.


Farbror Tomas fick oxå vara med och fick sig en och annan dusch.


Tillslut var vattnet jättekallt så det gällde att springa fort.


Ganska härligt kort på mig och älsklingen.


Malva plockar hallon hemma hos mormor, hon bodde nästan uppe bland dessa buskar.


Annars är allt bra med oss. Både min och Malvas förkylning har äntligen gett sig och Malva har börjat på dagis igen.
Oj va hon längtade dit!! Hon sprang in på dagis och kramade om bästisen Myra. Härligt och se att hon trivs.

Nu väntar en lång dag på jobbet för mig, plus jobb imorrn lördag.

Virvla (bebisen alltså. Ledsnade på att säga bebisen lr han/hon så vi jag kallar h*n nu för Virvla istället) verkar må bra. Hon sparkar och har sig jättemkt nu. Man kan se henne göra kullerbyttor där inne, hela magen rör sig och ser ut som en stor hög Jello. :) Sammandragningarna kommer oftare och oftare nu och jag kan inte längre gå till och från dagis utan att behöva andas mig genom minst två. Likaså på jobbet förstås, önskar att det kunde bli lugnt lugnt lugnt nu så jag orkar/hinner med, men det blir det knappast va nu innan jul...

Jag har lite smått börjat kolla på julklappar, vissa är faktiskt redan inhandlade. Tänkte va ute i god tid i år eftersom jag säkert inte kommer orka springa på stan så mkt i mitten av december.
Men nu vill vi ha en lista från kusinerna Nova och Tilde, för jag har ingen aaaaning om vad ni vill ha...

Nu ska jag dricka lite te innan jag åker till 1) Optikern 2) jobbet.

Ha en skön helg allihopa.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Hittade din blogg av en ren slump å såg att jag vet ju faktiskt vem du är...kul! Jobbar (när jag inte väntar på övertid att bäbis ska komma ut!!!!) med Mats ju!

Grattis till trollet i magen förresten! Vet ni vad det är???

2008-11-07 @ 15:14:40
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Tomas & Terra

Såg att du efterlyste önskelistor från nova och tilde...

Då kan vi efterlysa en från Albin och malva så vi kan ha med oss lite klappar när vi kommer upp efter nyår!! :)

Kram kram

2008-11-09 @ 00:19:42

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0