Tiden går och går...

... och jag hinner inte med att blogga längre. Ändå jobbar jag bara 75%, HUR gör dom som jobbar heltid OCH bloggar? Jag fattar verkligen inte.

Nu har det gått några veckor sen jag sist uppdaterade och vi har hunnit med en del jobb o lite sjukdomar, men nu är vi friska igen *peppar peppar*

Här kommer tiden som gått med hjälp av lite bilder:

   
1) Storhandla har vi hinnit med, var tvungen att fota för shit så mkt det blev.
2) Albin o Wilma har lekt tillsammans, här spelar dom PS2.
3) Malva ser ibland ut som en maffia-boss, men en ganska söt sådan.
4) Våra nya köksgardiner har kommit!! Sååå underbart vackra så jag kan knappt tro det är sant att dom hänger här hemma hos oss. Sååå nöjd. Mairo Blomma, köpt på
frapp.se

   
1) Hon är ganska tokig vår Malva, tokigt härlig.
2) Här står hon i fönstret och tittar efter Albin som snart ska komma hem från skolan. *längtar*
3) Hon har fått nya vårskor men tydligen tyckte hon dom behövde en grön Ikea-mugg längst fram.
4) Hon pratar som en papegoja just nu och är _aldrig_ tyst, senaste ordet hon lärde sig var "uua" vilket betyder huva, och den skulle hon ha på sig hela dagen. :)


 
1) På tisdag när jag kom hem från jobbet vid 20-tiden så börjar Albin kräkas!! Nej, magsjukan har hittat oss, vi som varit förskonade så länge. Men det hände bara några gånger på tisdagen o sen dess har han inte kräks, men varit trött och loj och mest sett tv. Här äter syskonen kaka, dvs Mariekex. Snällt för magar och Malvor. :)
2) Teddy väcktes mitt i natten av en spya i ansiktet så han fick åka in i tvättmaskinen, o blev inte riktigt lika fin tyckte Albin, men det blir nog bättre av lite kramar tror vi.

  
1) Sånna här bus gör inte min dotter, måste va Mats dotter tror jag.
2) Morgonmys. Albin har sovit på en madrass bredvid min säng och när Malva upptäckte honom i morse så rusade hon ner och la sig för att se på morgon-barntv. Mysigt värre.
3) När man inte sover middag så somnar man istället klockan 17, då får man vila hos mamma i en kvart. Oxå ganska mysigt. *ler*


image755
Malva dansar på beställning. Världens mest underbara kort. ♥kärlek♥


Avslutar med två filmer.
 

Malva hittade en dag en burk med tuggummin från Kina och en liten mugg i Albins rum och sen var hon sysselsatt i timmar, vägrade t.o.m gå till farmor om hon inte fick ta med sig detta. Hon hade sååå kul.


Den här dagen vägrade Malva att sova efter lunch, inget jag prova funka o efter x timmar så gav jag upp. Men när klockan närmade sig 17 och jag skulle laga mat så blev Malva tröttare och tröttare där hon satt i stolen. Så kan det gå när man är tjurig. :) Söt var hon iaf.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

va söt hon är.
Men vad jobbar du med?

2008-03-13 @ 19:30:55
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Farbror Tomas

haha söt hon är! :D

där ser man, hann ju inte mer än fråga så kom det en uppdatering!! :)

2008-03-13 @ 19:43:00
Postat av: Jennie

Till Tomas. Din önskan är min lag... tydligen. :)

2008-03-13 @ 19:45:32
Postat av: Johanna

Hahaha underbart när hon somnar i stolen! Toka!
Alltid lika kul attt få se bilder på barnen.

2008-03-13 @ 22:06:06
Postat av: Jossan

Nämen åh vad avis jag blir på dina fina köksgardiner!!! ;-) Ang bloggen så kommer den vara kvar men bakom lås och bom... Jag kanske var lite otydlig i mitt senaste inlägg. Du kommer självklart att få lösenordet iaf, för du verkar vara en genomgo tjej att lita på! Lösen skickas snart per mail...! :-)

Kram och ha en fin ny vecka!

2008-03-17 @ 08:31:08
URL: http://tiistla.blogg.se
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder. Kände precis som Tomas att en uppdatering var efterlängtad och så kom den! Perfekt!
Och du vad snyggt det blev i köket då! Wow! Har du själv satt listen på gardinen eller kan man få dem levererade så med?

Trevlig påsk på er. Vi har ju tagit oss äran att få fira påsken med Tommy och Rose-Marie i år igen. Ska bli mysigt! Ska vi mysa lite åt er också?!
Kram Jenny

2008-03-18 @ 23:17:49
URL: http://jennyshem.blogg.se
Postat av: Pamela

Barn är allt för mysiga... Härligt att ha fått med det på film. :) Vintriga vårhälsningar från ett snökaosfyllt Västra Götaland
Kram från kusin Pamela

2008-03-19 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0