Värsta kännigendisarna...

Oj va länge sen det var jag uppdatera nu. Men nu sen jag började jobba så räcker tiden helt enkelt inte till längre. Klockan hinner bli efter åtta på kvällen innna jag kommer hem och då orkar jag oftast bara duscha, pussa pojkarna och sen sover jag sött...

Men här kommer iaf liiite bilder från veckan. Har märkt att vi/jag har blivit dåliga på att ta kort nu för tiden så jag försöker bättre mig.

  

1) Hittade Malva i köket där hon låg och körde bil på väggen. :)
2) -Här mamma, vill du köra bilen?


  

1) Malva skrattar på beställning när jag vill ta kort.
2) Ibland hinner dock inte mamma me för det går fort över...
3) ... och ibland vill hon inte alls va glad o va med på kort.


  

1-3) Det har ju varit Alla Hjärtans Dag i veckan oxå och Mats fick en stor bukett tulpaner och en underbar tavla från Isa Form. Den kommer att pryda sovrumsväggen inom kort.


  

1-3) Här får Malva avnjuta sin allra första Plopp. Oj så gott det var. :)

Ja just de ja, ang rubriken. Idag är Malva och jag med i Nsd, IGEN. :) Lina på Livslust övertalade mig och jag kunde inte säga nej. :) Blev iaf en fin bild på mig och Malva. Är ni nyfikna så går repotaget att läsas HÄR.

Nu väntar godispåsen och Melodifestivalen, oj så roligt det ska bli. Är löjligt förtjust i Melodifestivalen måste jag erkänna. Försöker få Albin att oxå bli lika förälskad, men det går väl sådär måste jag erkänna. :)

Avslutningsvis måste jag visa det söta kortet som Albin skickade till mormor i veckan. Han har skrivit HELT själv, jag var inte ens i rummet. Han är sååå duktig min pojk.

image737
Framsidan
image738
Baksidan

Kommentarer
Postat av: Anna

hej jennie!!jag älskar klänningen & strumpbyxorna fr blingo som malva har på sig. hittar strumpisarna på hemsidan, men inte klänningen -har den utgått??

2008-02-17 @ 18:06:09
Postat av: Jennie

Hejsan Anna.

Jo, klänningen hörde till höstkollektionen så den finns tyvärr inte kvar på weben längre. Tyvärr.

2008-02-18 @ 08:36:28

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0