Sjuuuk men lycklig.

Jag mår KASS idag. Halsen värker och river, huvudet spränger och jag är ganska säker på att jag har lite feber. Kroppen värker efter en heldag på jobbet igår. Inte klokt så mkt jobbigare det var att jobba den här veckan jämfört med den förra. Antar att det bara kommer att bli värre och värre nu.

Men nu till något bättre. Fick igår svar på min ansökan om havandeskapspenning. Och den gick igenom!!!!!!!

Tjoohoooo säger jag bara. Sååå himla skönt. Nu får jag gå hemma från 7:e januari, ska bli underbart. Plus att min snälla chef ordnat så jag kan ta semester från jobbet under mellandagarna så jag jobbar bara till den 23:e december och sen är jag leeeedig. Tyckte och hoppades att det fanns tjejer utan familj och utan så stora magar som kunde jobba istället för mig. :)

Mats sa att han aldrig var orolig ang havandeskapspenningen, men det var jag. Det är ju ändå försäkringskassan vi pratar om. Men nu gick allt bra som sagt.

Så trots att jag är sjuk och bara vill gå å lägga mig under täcket igen så är jag glad för att allt ordnade sig med semester och FK. Och så är det fredag och jag ska försöka kurera mig under helgen.

I helgen står lussekatts-bak på schemat, plus köpa sista presenten till Nova och skicka ner hennes födelsedagspresenter... Det ska vi väl ändå orka med får vi hoppas. :)

Hoppas ni andra där ute har det bra. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att du fick HP:n. Man vet ju aldrig när det gäller FSK...

2008-12-12 @ 13:41:42
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Härligt att du fick havandeskapspenning så att du kan ta det lite lugnt efter jul.Och vi hinner att träffas ganska mycket.Det ser jag framemot. Kram

2008-12-12 @ 19:59:24

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0