Underbara Johanna!!

Det här inlägget är tillägnat min kära vän Johanna. Hon är en sån där vän som man kan prata med vad som helst om, har man frågor kan man fråga henne när som helst på dygnet och hon har alltid ett svar. Ingenting är pinsamt och inget är förbjudet.

Eftersom hon bor i Jönköping och jag i Luleå så blir det mest kontakt via sms och msn, men ibland när vi har vägarna förbi hälsar vi på henne och hennes familj. (När ska ni komma till Luleå egentligen?)

I helgen berättade hon att dom skulle åka till Gränna och köpa polkagrisar. Jag och Albin ojade oss och sa att vi oxå ville ha, gud så gott. Satt och önskade vilka sorter vi skulle vilja köpa och blev helt nostalgiska. Albin vill absolut åka dit fler gånger.

Och vad händer idag då? När jag kommer hem från jobbet så ligger det ett paket här som kommit med posten. I det finns det alla polkagris-sorter som jag o Albin önskar oss, med hälsningar från Johanna. Jag blev ju alldeles tårögd. Gud så underbart snällt. Sånna vänner ska man vara rädd om och jag är så glad att jag har henne som vän.

Tack Johanna, oj va glada vi blev. Du är en ängel, men det vet du redan! :) ♥kram♥


Innehåller i vårt paket. Mums...

Kommentarer
Postat av: åse

vilken kompis!!! me lööööv polkisar från gränna!!



kraaam

2008-08-12 @ 21:01:11
URL: http://asefredrikson.se
Postat av: Johanna

Men vilket inlägg till MIG :)

Du gjorde min kväll! Självklart gör jag sådana saker till dig vännen min!

Kram

2008-08-12 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0