Cykel-premiär

Idag tog jag o Malva cykel till dagis. Jag sa åt henne igår att vi skulle cykla idag och hela morgonen har hon pratat om cykel, provat hjälmen och velat klä på sig ytterkläderna.

När jag sen började cykla så hör jag ett tok-skratt baki ryggen. "La-la ykla" säger hon hela tiden, dvs Malva cykla. Hon älskade det!!! Frågade ibland om det gick bra där bak och fick ett "ja-aaaaa" till svar, så jag tror hon var nöjd. När vi kom fram till dagis var hon noga med att berätta för alla barnen och fröknarna att hon cyklat dit idag o hjälmen hade hon nog gärna behållt på hela dagen om hon fick bestämma. :)

Nu ska jag packa väskan och sen åka till jobbet, hemma igen efter 20 ikväll. Segt... Funderar på att säga åt Mats att ta cykel o hämta henne, då blir hon hon glad. Och inte så svår att få hem som hon ibland kan va. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0