Jennie = Dolly Parton?????

När jag går hemma o degar en hel dag så har jag oftast mina alldeles för stora mysbyxor på mig. O dom har inga fickor.

Så uppfinningsrik som man är så hittar man andra ställen att lägga saker på. Nämligen i BH:n.

Men igår blev det nog lite för mkt.
När jag skulle gå o sova o tog av mig kläderna så hittade jag följande i bhn:

- En st mobiltelefon
- Två nappar, en i varje kupa
- Näsduk för att torka Malvas snoriga näsa med
- En hårsnodd och tre hårnålar
- En av Albins Go-Go´s som låg i trappan när vi skulle gå å byta blöja
- Två legobitar som ja plockat ur Malvas mun när jag städade Albins rum
- En liten fickspegel.

Tar inte det priset så säg? Jag måste sett ut som Dolly Parton, konstigt att Mats inte kommenterade det ens...

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, jisses! *hihihi*

2007-09-04 @ 20:42:26
Postat av: åse

a du e ju knäpp!! haha knatar du omkring med G kupor?;)

2007-09-04 @ 21:52:11
URL: http://asefredrikson.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0