ett sista inlägg...

 Ja ni, imorrn smäller det. Åker från Luleå 14,20 o sen vidare från Sthlm vid 18-tiden nångång. Sen blir jag i Kina tills 28:e oktober då ja kommer hem igen.

Så utgå ifrån att det kommer vara inläggs-torka här inne tills dess. Mats verkar inte intresserad av att lära sig blogga så ni får nog inga uppdateringar tyvärr. Tråkiga tråkiga man!!!! *grrrrr*

Känns som de går runt runt i mitt huvudet just nu. Så mkt saker att hålla ordning på. Nu återstår allt packande (har inte packat en pryl än, men det finns listor på både de ena o de andra så det ska nog lösa sig). Imorrn ska Malva till tandläkaren oxå, 11,40 ska vi dit. De hinner vi va? Pust.

Idag har vi varit på babysång på Mjölkudden. Malva ÄLSKAR att vara där o vill aldrig gå hem. Sjunger o klappar händer o dansar hela tiden och är såååå nöjd och glad. Måste försöka få Mats att gå dit oxå, men han lär ju vägra. (tråkiga pappan!!)

Kastar in de bilder som fanns kvar i kameran. Har fixat med ny skärmsläckare o ny skrivbordsunderlägg. Tog en massa bilder på mig o Malva i morse o letade i datorn efter fler så här ska rullas mamma-malva bilder hela dagarna medans jag är borta. Hon får bara inte glömma bort mig!!! *hemska tanke*

   

1) Vi var på stan i veckan, Malva var gnällig i vagnen o fick "leka" med tuggummi-påsen. Tänkte efter ett tag att Oj så tyst hon blev. Kollar ner i vagnen o ser Malva tugga tugga tugga. Hon hade gnagt hål på påsen o fått i sig ett tuggummi. O ungen svalde inte!!! Gör inte alla barn de när man ger dom tuggummi? Tokungen min. :)
2) Malvas jack i pannan vet vi inte riktigt var den kommer ifrån. Men hon är glad ändå.
3) Coooooolingen.
4) Puss min älskling, glöm inte bort mig!!



   
   

1) Albin är kalassnygg. (notera gluggen efter 4:e tanden)
2) Nu i veckan kom Malvas halsband som hon skulle fått när hon fyllde...
3) ... och Malva har inte på humör att visa upp det.
4-8) Inte lätt att ta kort på rörande föremål. :)

 

1) KATASTROF!!! Snutten är trasig!!
2) Det finaste man har sätter man på bordet va? Fast kan tillägga att det inte är jag som sätter henne där...

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Vilka härliga bilder på härliga ungar!!!!!!!! Klart att hon inte kommer att glömma dig,världens bästa mamma glömmer man inte!!!!! Men sedan har ju Malva världens bästa pappa,så det går ingen nöd på henne medan vi är hos kineserna.Många kramar

2007-10-04 @ 18:00:39
Postat av: Caroline

Åh va spännande att resa iväg!! Hon kommer komma ihåg dej! :) /Caroline

2007-10-04 @ 19:13:22
URL: http://blogg.passagen.se/happycarro

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0