Deprimerande...

Igårkväll hade jag haft en Blingo-träff inne i stan. På vägen hem passade jag på att handla lite så klockan var nästan 20 innan jag kom hem.

Eftersom jag hade en del att bära (påsar, Blingo-väskan, Ellos-paket) så körde jag in bilen till huset.
Medan jag i sakta mak körde genom gården så såg jag hur hemtrevligt det såg ut på alla utsidor. Nästan alla har ljuslyktor stående på bron, vintriga växtarrangeman med snö som dekoration syns här och där och även en tomte skymtar jag. Sitter där i bilen och myser och känner att jag trivs här och det är så mysigt...

Sen kommer jag fram till vårt hus. Och där på bron står en... soppåse!!!!!
Inte alls lika mysigt.
Måste verkligen fixa lite mys på vår framsida nu. Vi matchar inte våra fina grannar.

image597image598
Så här mysigt vill jag oxå ha det på vår framsida!!



image599
Ska nog ta o skaffa mig dessa. 139:- för alla tre hos Biltema. Ka-tsching, tackar tackar.

Kommentarer
Postat av: åse

Åhhhhhhhhhhhhhhh snyggolycktorna jue!!!!! De vill jag me ha!!

2007-11-22 @ 20:17:31
URL: http://fullthus.se
Postat av: Camilla

Självklart får du låna Blomma bilden... Tjusiga lyktor :)

2007-12-02 @ 21:06:01
URL: http://husnr8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0