En maaaaaaaassa bilder...

124214-101


Jag VET, jag har varit urdålig på att uppdatera. Men hallå, jag har liksom inte haft tid. Lägenheten har varit full i släktingar och det har helt enkelt bara inte funnits tid. Men nu är vi ensamma igen och äntligen har jag fått det gjort. Men usch sån tid det tog att ladda upp alla kort. Lovar att det aldrig ska ta så här länge igen innan jag uppdaterar igen. :)

Försöker dela upp korten litegrann i nån slags ordning. Tyvärr har en urladdning kort försvunnit, hittar inte korten jag tog när Albin o Nova var på Leklandet bland annat, och en massa andra fina bilder... :(

Jul och nyår har iaf varit jättebra. Mamma och pappa flög upp från Munkedal den 27:e och bror Emil, Jenny och Nova kom upp den 29:e. Såååå kul att få träffa dom igen. Jennys mage är bara underbart söt *avis* och Nova är ett charmtroll. Malva har haft en skön helg men börjar nu blir lite mer förkyld och hostig, igår blev även fröken rinnig och kladdig i ena ögat så nu torkar vi för fullt...


Leos Lekland!!
   
1) En av alla de häftiga rutchkanorna på Leos Lekland.
2) En hoppborg har dom minnsann oxå.
3) De blåaste av ögon...
4) Swing it...


Julafton i Sunderbyn
 
1) Malva och farmor
2) Malva och "tant" Anna
3) Värsta stora snygga björnen fick Malva...
4) Albin trodde knappt det var sant. Nya skidor, precis som han önskat sig...
5) Albin fick även ett hockeyspel, men det hade nog hans farbröder roligast med.


Malvas dop 30/12
   
1) Hela familjen Nilsson/Ohlson. Plus Tomas då...
2) Inte alla som har sån frilla...
3) Av mammas två frisör kompisar fick Malva denna mask, ser någon nån likhet?
4) Alla Malvas presenter. Tack allihopa!!!!!


  
5) Har det bra hos farbror Kent.
6) Inte så pjåkigt hos farbror Tomas heller.
7) Så här fin var Malva i mammas gamla dopklänning. Som även Albin och Nova har döpts i.

Albin och Nova-kort
 
1) Lortgrisar i badet.
2) Efter badet fick dom det så här mysigt.
3) Uppklädda och fina.


  
1) Det gick visst lite för livat till på nyår för Albin.
2) Albin o morfars konstruktion.
3) Närbild...


Malva-bilder
   
1-4) Tummen är god. Detta insåg Malva under denna jul/nyår.
5) Mössan som Malva fick av Jenny när hon föddes passar bättre för var dag. Inte alla som har en egendesignad mössa. :)
6) Glad tjej.
7) Det är mkt roligare att ligga på magen om man har nåt fint att kolla på tycker Malva.


Today...
 
1) Pappa skulle ut med kompisarna, men passade på att söva Malva innan han gick.
2) Så här somnar Malva i princip ALDRIG. Hon var sååå trött stackarn. Men ack så söt.
3) Lördagsgodis direktimporterat från Finland. Lordi-godis och Smurf-dricka. Mums tyckte Albin.

Vill ni höra något gött så klicka på denna länk. Klick.

Nu är det sängen som gäller. Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Therese

Halloj! Hittade hit genom Aff. :)

Våra söner heter ju Albin båda två, och såg att ngn hette Nova också. OM det inte rimmade på vårt efternamn så skulle vår Tilde hetat Nova. Roligt! :)

NU ska jag kika lite mer här på er blogg.

Mvh Therese (m. Tilde och Albin)

2007-01-07 @ 12:45:53
URL: http://www.rowas.blogg.se
Postat av: Therese

*skrattar* OM albin var en flicka skulle han hetat Meia (eller Ida). Hahaha

2007-01-07 @ 13:34:35
URL: http://www.rowas.blogg.se
Postat av: Maja

Hej Jennie!
Här är dina gamla grannar från Hallonstigen.
Jag hittade dig här för ett tag sen å har kikat lite på dina fina bilder på Albin och lilltjejen med Moa. Så fina bägge två. Moa skall oxå bli storasyster till sommaren så då har jag börjat hänga på AFF igen. Hoppas att ni får ett fint 2007 och hälsa Albin extra från Moa.

/Maria

2007-01-07 @ 17:47:39
Postat av: Jennie

Till Maja.
Men hej, gud så roligt!!!! Stort grattis, så kul. Lycka till med magen o allt. Är Moa lika vild som vanligt? :) Ska försöka leta upp dig inne på AFF. Vilken månad är du beräknad till? Har du msn? Adda mig isf. [email protected] Kram kram, och grattis igen!!

2007-01-07 @ 18:20:17
Postat av: Lotten

Hejsan! Vilka finfina bilder!! Sana snyggon du har :)
Och vad förvanad jag blev när jag hittade Therese bland dina kommentarer, hon brukar ju besöka min blogg. Fast det var visst inte via den hon hade hittat till dig. Alla vägar bär till Rom, hihi. Ha en underbar kväll hälsar Lotten!

2007-01-07 @ 20:16:05
URL: http://cmig.blogg.se
Postat av: Åse med Juni

Finfina bilder att glutta på! Malva växer på!!! Och så fiiiin hon var i sin pepparkaksbody ;))

2007-01-08 @ 08:45:55
URL: http://busungar.nu/juni
Postat av: Tiistla

Hej!
Vad kul att du hittade in till min blogg, skulle mailat men jag hittade inte din adress... Söta ungar du har, riktiga charmtroll! Min pirat på 3½ år skrattade hejdlöst åt Malva när hon lät som en indian. :-)

Ang köket så är allt nytt, även skåpsstomarna. Vår tanke var från början att bara byta luckor men de stommar som var visade sig väldigt slitna så vi byte allt. Det enda som vi inte bytte är kaklet som var precis nysatt av tidigare ägare. Tänkte från början byta det till mosaik men så tyckte vi att det vart rätt fint i slutändan med det vita. Är det något mer du undrar så får du gärna höra av dig!

/Mvh Josefin

2007-01-08 @ 20:51:44
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: Tiistla

Åh tack Jennie för kommentaren om mina foton! Kul att höra att du gillar mina bilder. Givetvis går de att ordna som tavlor om du skulle vilja ha någon av dem i nya huset, bara att säga till1 :-)
Går bra att maila mig på [email protected]

/Mvh Josefin

2007-01-09 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0