~Alla Hjärtans Dag~

124214-205


Stora kramar till alla nära och kära där ute. Hoppas ni haft en underbar Alla Hjärtans Dag. Hade jag kunnat så hade jag gett er alla en stor kram "in person".

Vår dag har varit lugn, huvudvärken härjar fortfarande och det är INTE kul. Var på MVC imorse och avslutade officiellt Malvas graviditet, det har inte blivit gjort förräns nu. Oj så lång den blev. :) Så nu kan vi börja blicka framåt mot nästa barn... *kidding*

Albin kom hem från skolan idag med två underbart fina "Alla Hjärtans Dag"-kort till mig. Oj va mamma blev stolt!! Min underbara kille är så duktig.

124214-206


Själv så fick han ett jättefint hjärta med pengar i av Doris, lite godis av mamma och en jättecool blinkande tandborste som mamma köpt åt honom. Den blinkar i 60 sekunder så man har koll på hur länge man ska borsta. Behöver jag nämna att han blev jätteglad...?

Nu hör jag hur Malva härjar i köket, det är gröt-dags o pappa är tydligen inte nog snabb. Ojjj så höga ljud den lilla tjejen kan göra. Hon är inte sur lr så utan överlycklig och tok-skrattat åt sig själv för hon låter ju så roligt. *härliga tjej*

Nu ska jag gå å pussas/kramas lite med min underbara sambo, han förtjänar några extra pussar en dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig alla hjärtans dag! Den där tandborsten lät som en kul grej för min Pirat, vart får man tag på en sån? Söt syskonbild! :-)

2007-02-14 @ 21:11:50
URL: http://tiistla.blogg.se/
Postat av: anna

TREVLIG HELG!!

2007-02-16 @ 23:23:28
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0