Gardiner.

Jenny efterlyste ju en bild på mina köksgardiner så det kommer här, snäll svägerska som man är o allt. :)
Titta inte alldeles för noga bara, dom ska bara hänga där några veckor. Sen kommer förhoppningsvis dessa underbara gardiner upp (kolla bild längre ner) Älskar det tyget så himla himla mkt och har suktat efter det länge och väl, men nu är planen att när julgardinerna åker ner så ska de nya snygga gardinerna åka upp. Can´t wait. Sen ska vi bara göra om köket oxå så köket matchar gardinerna. *skratt*

image622
Köket just nu

image623
Drömgardinen!! Mairo tyg Blomma. (bild från Husnr8)

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Va duktig du är,gardinerna blev ju jättebra. Det ser mysigt ut hos er som vanligt,längtar efter att få träffa er snart och få smaka på de snygga pepparkakorna (ni får spara några till mig).Håller på och bakar vörtbröd så det sprider sig en härlig doft här i huset.Kramar

2007-12-03 @ 11:49:17
Postat av: Perlan

Tack snälla söta du för grattiset!

Det gjorde mig så glad ska du veta! :)

kram

2007-12-03 @ 13:51:56
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0