Lite bilder o sånt...

Alltså jag är ju så jäkla smart. Kom på helt själv hur man skulle flytta bilderna från telefonminnet, till minneskortet o sen in i datorn. *klappar mig själv på axeln o ler stolt* Så här kommer lite bilder...

Albin är sjuk!!! Han var lite hängig imorse o klagade på värk lite här o där. Tänkte att han nog bara var trött o skickade iväg honom till skolan. Men vid 12 så ringer dom från skolan o säger att Albin är dålig. Så när han kom hem tog vi tempen, nästan 40 grader!!! Ojojoj min lilla grabb som aldrig är sjuk. Så det har varit en dag på soffan, med filt, film, festis o glass. Han såg en film o sen SOMNADE han i typ 2 timmar, det händer ju aldrig så nog var han sjuk alltid. Hoppas han mår bättre imorrn.

Vi har varit o hälsat på på ett dagis idag, jag o malva. Hon stormtrivdes. Kastade sig ner från min famn o började leka o krypa omkring direkt, ville inte gå hem. Så hon är nog helt klart ett dagisbarn o det blir nog inga problem att skola in henne i januari/februari nångång. Blir nog värre för mamma o pappa.

Nu ska jag duscha o sen gå isäng med den nya mannen i mitt liv. Jag går nämligen isäng med en ny man nu för tiden. Han heter Stieg Larsson och är helt underbar!!!!

Här kommer de utlovade bilderna, tagna med mobilen.

image464
Malva leker i sandlådan. Superkul!!!

image465
När man klättrar upp i stolen helt själv är det inte lätt att få alla benen på rätt plats...

image466
Cykel-Malva. Hon ÄLSKAR att cykla, vinkar o sjunger hela tiden.

image467
Har hon inte de blåaste ögonen så säg... Dom har hon ärvt av morfar, och mig.

image468
Syskonbild o även bakgrundsbild på min mobil. *kärlek*

image469
Albin på väg till första skoldagen!!! Min lilla kille har blivit stor.

image470
Mammas lilla älskling ligger sjuk i soffan. Ingen vanlig syn...

Kommentarer
Postat av: sussi

Hoppas killen kryar på sig!!
Fina bilder som vanligt :)

2007-08-28 @ 22:37:31
Postat av: Farbror Tomas

Vilket dagis blir det för malva då? :)
Krya på dig albin och hoppas allt går bra i skolan! :)

2007-08-29 @ 18:39:43
Postat av: Johanna o Thea

Stackars Albin, hoppas han kryar på sig snabbt!
Har precis börjat läsa Camilla Läckbergs "isprinsessan". Riktigt bra och jag kan rekomendera den om du inte läst den.
Malva är lika söt som vanligt!

2007-08-29 @ 23:02:14
URL: http://johannak06.blogg.se
Postat av: Jojan

Underbart söta barn som vanligt!
Krya på dig albin! Hur verkar det vara i skolan?
Elias har börjat förskolan och han trivs jätte bra.
Dags att plocka ur plommonpajen ur ugnen *mums*

2007-08-30 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0