Vi lever...

Jodå, även om det inte syns så lever vi faktiskt, dock helt utan internet. Snacka om abstinens. Sitter nu hemma hos svärmor o tjuvsurfar lite...

Livet hos oss är otroligt upp o ner. Flyttade in i huset förra helgen och det är så ENORMT stökigt överallt. Nu har vi iaf slitit ut mattan i lillhallen så där ska det läggas golvvärme o klinkers inom en snar framtid, hallen ska även få nya tapeter. Så snart är iaf ett rum klart, dock är det bara ca 4 kvm. :)
Även Albins rum är på gång snart, jag har målat lite möbler (med hjälp av min goda vän Anna) o snart kommer fondtapeten.

Malva är en tokig tokig tjej!!! Hon har fått en tand, säger mamma, kan krypa och sitta helt själv, hon reser sig upp i spjälsängen o diverse andra möbler och har huvudet fullt av bulor o blåmärken. Stackars mamma gör inget annat än å jaga henne hela dagarna, hon är ständigt på sladd-jakt och tycker allt förbjudet är superintressant. :) Hur förklarar man för en 6 månaders tjej att hon faktiskt inte är 1 år än o inte borde försöka ställa sig upp?

Har inga bilder åt er utan dom kommer först när vår egen dator är uppkopplad, ville bara göra ett snabbt inlägg så ni vet att jag/vi faktiskt lever.

I övrigt är allt bra, jag gillar verkligen det här att bo i hus!!! O malva oxå. Hon sover utomhus hela dagarna och Albin cyklar runt på kvarteret. Jättehärligt. Nu vill jag bara att snön ska smälta så jag får se min trädgård. Har några skumma växter i en stor tunna som svärmor trooooor är jordgubbsplantor... Den som lever får se. Nu skulle det passa bra om mamma kom med stora trädgårdshandskarna o hjälpte mig. :)

Ha det bra allihopa där ute, saknar er massor, ses snart...

Kommentarer
Postat av: anna

åh, SOM vi saknat dig här!
skönt å höra att ni har det bra!

2007-04-12 @ 21:48:37
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: Cecilia M.

Hej Jennie.
Du verkar ju ha fullt upp nu, märker jag. jag hoppas ni får till det i erat nya hus snart, så du slipper leva i lådor.. Jag vet ju att du inte gillar det. Du verkar ju i allafall ha det rätt bra ändå, trots kaoset. Hoppas du kommer in till Kitchen snart igen. det är kul att träffa dig och lilla Malva. Ha d så gött...MvH Cilla

2007-04-12 @ 22:13:40
Postat av: Jenny

Hej hej tjejen!
Kul att höra att allt går bra med nya huset, skrattar lite gott då du skriver om röran, känner igen mig där haha ;-) Själv har jag varit i New York en vecka, var huuuuur underbart som helst! Som alltid är det synd att man inte kan stanna längre... Stor kram till er allihopa, hoppas vi ses snart!!

2007-04-13 @ 14:19:12

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0