1-månaders dagen!!

Hipp hipp hurra Malva, idag fyller du 1 månad!! Mamma har redan hunnit sjunga två gånger förstås. Fast annars har det varit lugnt med uppvaktandet.

Jag och Albin har varit på stan idag, helt ensamma. Det var ju egentligen tänk att vi skulle gått på stan med mamma när hon var här uppe så hon kunde fylla på Albins garderob litegrann, men då var jag ju smällfet och orörlig så det gick ju inte. Men idag åkte jag o Albin till stan o lämnade Mats och Malva hemma. Det gick jättebra, dom promenerade in och mötte upp oss på mitt gamla jobb, var tänkt att Malva skulle äta då men hon toksov så dom gick hem igen. :)

Vi fick tag på 1 par jeans (varför finns det inte snygga jeans i hans stl nånstans?) och fyra tröjor. Så nu klarar han sig ett litet tag iag. Det var d barnbidraget det. O Albin som skulle behöva vintermössa och vantar oxå. Får väl trolla fram några sånna på nåt lustigt sätt.

Köpte ett par jättesnygga "stövlar/skor" till Malva oxå. Stackarn fryser ju alltid så om fötterna när vi är ute, hade tänkt köpa sånna där skinn-tossor från PoP men det får bli nån annan gång, d var så dyra. Men då hittade jag dom här, dom räcker säkert ett litet tag.

Så kolla in dagens outfit. Visst är hon snygg och cool?


 

Nu sitter vi och lyssnar på hockey, 4-4 mot HV än så länge. *håller tummarna* Senare blir det tacos och godis framför tvn. Albin verkar lite hängig och trött så vi ska bara ta det allmänt lugnt.
Hockeyskola idag igen och det gick jättebra, han är såååå duktig. Måste dock köpa klubba, galler till hjälmen och lite skydd tills nästa gång.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0