Kom på en annan grej...

... årets julkort har kommit och dom är sååååå fina. Jag måste ha världens mest underbara barn, kan inte titta mig mätt på kortet. Så släkt och vänner, förvänta er snart en julhälsning i brevlådan. Glöm ej att vända på kortet... :)

En helt annat sak. Alla ni där ute med fler än en vagn, hur övertalar/övertygar man sin sambo att man behöver en ny/till vagn? Jag har nämligen kommit fram till att jag behöver en vagn till men Mats är inte alls med på noterna. Suck, varför ska man ha en sån grubblande icke spenderande sambo? Jag älskar min vagn jag har nu, misstro mig inte. Men den har sån liten varukorg så jag kan inte handla nånting (och nu menar jag inte kläder utan mat), får plats med... nästan ingenting där under. Jättetrist. Så nu behöver jag ytterligare (i värsta fall en ny) vagn. Se på föremålet för min kärlek här. Kronan-vagnen.
Så alla ni där ute som gått igenom detta, ge mig alla tips ni har!!! Behöver er hjälp.

Kommentarer
Postat av: Ango från Aff

Hej hej!
Är bara inne och kikar lite på Albin och Malva.
Vilken glad lite skrutta Malva verkar vara.

Kram
/Ango

2006-12-04 @ 17:02:46
URL: http://www.angoliti.se
Postat av: Mamma

Vore det inte bättre och billigare att ta bilen till affären? Pengar behöver man till bättre saker än nya vagnar.Den du har är väl jättebra .

2006-12-05 @ 15:45:10
Postat av: jennie

men mamma, jag kommer ju inte ha nån bil på dagarna när mats är på jobbet. Behöver visst en ny vagn, känns som alla gaddar ihop sig MOT mig. Trodde iaf min egen mamma skulle vara på min sida... Suck.

2006-12-05 @ 21:13:04
Postat av: Per

RM, klok som vanligt ;)

2006-12-06 @ 00:19:05
URL: http://mejas.nu
Postat av: Lotten

Hej Jennie! Tack för finfin kommentar pa min sida! Vad glad jag blev :D!! Jag vill ju ha dina kläder färdiga för skickning NU da, men det dröjer tyvärr ett tag eftersom jag har andra beställningar att beta av först. Fast jag tänker verkligen försöka innan jul sa att du kan sla in dom :)
Och du, klart du ska ha en vagn med rejäl varukorg. Var är allt lite liten när man gar och storhandlar, ibland slutar det med buren bäbbe och vagen full av käk, inte helt smidigt... Men men, vi har ju ingen bil.
Önskar dig en skön kväll!
Kram fran Lotten
ps. urtjusiga barn du har :) ds.

2006-12-09 @ 19:04:56
URL: http://cmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0