Glömde ju säga...

När jag o Mats var på skyltsöndagen igår så gick vi in på Storgatan 61 och in i den lilla barnklädesbutik som finns där. Gud så fina saker dom säljer där, om ni nångång ska köpa nåt till Malva så kan ni bara gå in dit, blunda, snurra runt och sen ta det första som ni pekar på. :) Allt där inne är så fint.

Mångra börjar fråga nu vad barnen önskar sig i födelsedagspresent/julklapp/doppresent. Så vi försöker knåpa på nån lista men det är svårt.

Malva vill ha kläder, minst stl 68. Gärna från IdaT, Katvig, Ej Sikke Lej (finns på storgatan 61 bland annat, även på nätet tex www.1klass.se) Molo och Mini Safari tycker vi oxå är jättefina. Även Villervalla-kläder är snygga, finns på antingen doffi här i stan eller på www.villervalla.se Sen vill hon ha påslakan till spjälsängen, där har jag hittat/köpt fina på tradera redan, men vill nån sponsra så varsågod. :) Vi är inte så mkt för tennsaker så dom slipper vi gärna, hellre saker man kan använda. Gärna böcker, tex nån av barnkammaren-böckerna, en gul Mini-kånken!!, en fotografering hos nån bra fotograf.

Albin vill ha påslakan från Åhlens (eller kanske ska säga att hans mamma vill att han ska ha...), nya böcker för lite större barn, han har mest för 4-5 åringar. CD-sagor att lyssna på vid sängdags. Den försvunna diamanten-spelet, pysselgrejer så som paljetter, glitter m.m, en grön Mini-kånken!! Idol 2006-CDn.

Det är så svårt. När man frågar Albin vad han vill ha så säger han bara -"överraskningspaket", så jag tror inte han vet själv vad han vill ha.

Men kommer vi på nåt så meddelar vi det förstås.

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, din stackare! :D
Jag hävdar att om man har rätt vagn så behöver man bara en, eller? ;)

2006-12-04 @ 14:50:44
URL: http://mejas.nu
Postat av: jennie

Näähäää, så är det inte alls. Man kan faktiskt behöva två. Måste du göra saken värre? :)

2006-12-04 @ 18:03:31
Postat av: Fia

Du är nog tillräckligt enträgen för att få din vilja igenom trots att jag sabbar! :D

2006-12-04 @ 21:00:13
URL: http://mejas.nu
Postat av: Anonym

little dragon heter affären btw...

2006-12-06 @ 00:21:10

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0