Alldelens ensammen...

... Mats är på julfest med jobbet, jag fick inte följa med. Aldrig är det inklusive respektive!! Suck.
Sitter här o försöker uppdatera en snabbis m Malva på armen, skriver med en hand. Säg vad man inte kan göra med en hand nu för tiden. Här om dagen hyvlade jag t.o.m ost med Malva på armen, de ni!!

Idag hade Albins skola firande av tredje advent. Fick väcka malva, som inte alls blev glad, skippa frukosten o springa till skolan för att hinna dit kl 08. Sen stod vi ute o frös och lyssnade på barnen som sjöng så duktigt. Efteråt serverades fika i klassrummet, mums m pepparkaka, saffranskaka o saft till frukost. :)

Albin ville visa deras finfina pepparkakshus som dom gjort i hans klass... O håll med om att det var snyggt, och annorlunda. *s*

124214-79


Någon bad mig idag ta kort på Malva när hon sitter i sjalen så här kommer det, men eftersom mamman såg förfärlig ut så klipptes hon bort. :) Men skönheten syns iaf, och det är ju ändå bara henne ni är intresserade av...

124214-80

124214-78
Stackars Albin. Inte nog med att Malva norpat hans snuttefilt, nu har hon siktet inriktat på hans nalle oxå. Tur brorsan e så snäll och låter henne gnaga på den.

Kommentarer
Postat av: Johanna R

Ser jätte härligt ut med sjalen. Vad är det för sjal? Och kan man ha den till nyfödda?

Oj vad stor tjejen blivit..tiden går fort.

2006-12-16 @ 10:15:48
Postat av: Åse med Juni

Så mysigt det ser ut! jag har beställt en BaBu som jag väntar på, får så ont i ryggen/axeln av min ringsjal.

2006-12-16 @ 17:14:54
URL: http://busungar.nu/juni
Postat av: Jennie

Till Johanna. - Det är en Moby Wrap, en elastisk sjal som är helt perfekt att använda till bebisar. Du kan börja använda den redan på BB om du vill. Jag ÄLSKAR min sjal o vet inte hur jag skulle klara mig utan den, det är ett måste med sjal Johanna. Om du vill kan du låna min när Mini kommer, för jag måste snart köpa en ny. Hade tänkt en Mei Tai, dom verkar jättebra o är vrålsnygga.

2006-12-16 @ 18:51:53

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0